понедељак, 20. август 2012.

Uradi sama-Nindzago lutkice.How to Ninjago dolls

  1. Svi koji imaju dečake kao klince ili unuke kao u mom slučaju, Zoran i ja imamo 4 dečaka,naše unuke od 5,4,3,2 godine znaju sve o  junacima koji su njihovi ljubimci.Ovo sam radila za Veljka.On obozava Lego kockice i Ninjago,ali je moja ideja bila,da napravim lutkice kojima bi zbog veličine, njemu pričinilo veće zadovoljstvo u igri.
  2. Tutorial:

Prvo sam kupila lutkice,veličine  15 cm,koje sam u kineskoj radnji platila po 120 dinara.Oko 1 e.To su bile bebe lutke.Materijal za garderobu je uzet od komšinice koja prodaje zavese i materijale za presvlačenje,pa su joj uzorci materijala kasnije otpad.Meni je dobrodošao za moje kreativne ideje.Slike nisu jasne jer sam ih slikala mobilnim telefonom,kada nisam ni pomišljala da ću pisati ovaj blog.
Nacrtala sam i negde izvezla detalje.







I evo ih- NINDZAGO LUTKICE!

Njemu se dopalo A VAMA?

Pozdravlja Vas,
                       Cale

Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>