уторак, 11. децембар 2012.

Obradujete dete dinosaurusovim repom

Moj unuk Dušan je potpuno opsednut dinosaurusima od svoje druge godine,a sad ce napuniti 5 godina.Kada sam videla ovaj post,oduševila sam se.Pošto radim u Biblioteci,znam koliko ih  sva deca vole,jer su nam enciklopedije i price o njima najtrazenije .Ako imate imalo iskustva u šivenju,oduševićete decu.Bodlje na repu mogu biti od materijala koji je čvrst i ne resa se,pa je i jednostavnije za šiće.



http://www.running-w-scissors.com/2011/03/dinosaur-tails.html







A onda sam ja uradila za unučiće,po ovoj ideji:







 Pozdravlja Vas,

                       Cale
  

1 коментар:

  1. Ma super ideja, vjerujem da je tako da djeca vole dinosaure a zašto i nebi ipak oni žive u svijetu mašte, kad još postoje prinčevi i princeze pa tako i dinosauri, sve je to njima potrebno za zdravo djetinjstvo :)
    Lijepi pozdrav
    Klaudija

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>