уторак, 5. јануар 2016.

Od podmetača do jastučeta

 Pozdrav dragi moji u Novoj godini.Želim da nam se ostvari bar jedan deo svih divnih stvari koje smo sebi i drugima poželeli.
Još uvek smo u novogodišnjem raspoloženju. Htela sam da Vam pokažem jastuče koje sam sašila od podmetača kojeg sam kupila kod Kineza za 100 dinara, što je manje od 1 evra  .I dobila divno veselo jastuče.
Videla sam u Jysku da su i oni prodavali rađene na isti način.Ali, moje je  jastuče ,to jest jastučnica unikatna i skoro za đabe.To mi se uvek sviđalo , što rekao moj Zoka : "Ti umeš od ništa da napraviš nešto"


Može biti i lep poklon za drage ljude.

 Voli te li i Vi da sami stvorite od "ništa-nešto" ?

 Pozdravlja Vas,






8 коментара:

  1. Naravno, to mi je posebni gušt! Jastučić je lijep, krasan zimski motiv. Posebno je zadovoljstvo kad uz malo novaca napraviš nešto konkretno.

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista prelepo, zlatne ruke imaš, srećni Novogodišnji i Božićni praznici tebi i tvojoj porodici draga Cale :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaco baš ti hvala.Ja sam kreativni svaštar al zato na žalost nisam najbolja bar u jednoj kreativnoj radnji nego sam svugde prosečna.Al to je karma svaštara :)

      Избриши
  3. pa ti si carica od nista - nesto hihi
    malo ideje pa eto rezultata:))) bravo in jos nesto puno srece i sretan vam bozic ako ga slavite:))) ako ne onda promjenite naviku hihih

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Vesna i hvala za čestitku,slavimo Božić :)

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>