четвртак, 2. август 2012.

Recept za pravljenje Chalk Paint boje-How to made Chalk Paint-recipe

Šta je Chalk Paint?To je izum Ane Sloun koja je napravila boju koja daje starinski izgled i maže se preko svih podloga bez pripreme.Pošto je to Američki proizvod,dugo sam tragala gde se može kod nas kupiti ta farba.I nisam pronašla ali sam pronašla RECEPT KAKO JE MOŽEMO SAMI NAPRAVITI:

Ovo je gips
http://shabbysweettea.com/2012/07/diy-chalk-paint.html

Boja koja se koristi ja Latex.Kod nas se moze naci JUPOL Latex farba sa sjajem,mat i polumat.To je unutasnja,periva boja.Mozete sami nijansirati ili uraditi mix u farbari.
Jos jedan recept mozete nacu i na blogu medeinaday.com

Boja

Napravljen gips,pomešan sa vodom


http://shabbysweettea.com/2012/04/annie-sloan-chalk-paint-q-part-2.html



Pročitajte prednosti Chalk Paint-a.Prva prednost je što se može direktno premazivati bez šmirglanja ili bilo kakve pripreme.Brzo sušenje.Dobija se starinski kotaž izgled.Medjutim ,pošto nema sjaja,mora se mazati i utrljati vosak.Tamniji delovi mogu se dobiti mazanjem ivica tamnijim voskom ili sunđerom sa bitumenom.
Ukoliko želimo da promenimo boju ,možemo ponovo koristiti Chalk boju i preko voska.Ali ako želimo da imamo starinsku boju i sjaj,možemo prelakirati Chalk boju.Sve je stvar izbora.Isprobaću sve varijante i pustiću postove.


Pogledajte kako se suvom četkicom daje patina,i skida višak boje:



Waxing Furniture with Dark and Clear Wax over Annie Sloan Chalk Paint

Još jedan recept za pravljenje Chalk boje,umesto gipsa stavlja se soda bikarbona:



Da li se i Vama dopada Chalk Paint?
 Pozdravlja Vas,
                   Cale

17 коментара:

  1. Hvala sto si ovo pronasla i podelila sa nama ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na čemu!Srećna, kad pružam informacije!Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno, baš sam dosta naučila iz ovog posta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti pomogne.Upravo treba da primenim steceno net znanje na nekim komadima namestaja i nadam se da cu uspeti.Pozdrav:)))

      Избриши
  4. Hvala puuuuno na ovim informacijama!! Stvarno si nam pomogla!! Žoržet, Zg

    ОдговориИзбриши
  5. Javljam prve rezultate!! :D Puno pozdrava od Žoržet!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je Zorzet.Ako zelis prijavi se u sledbenike da ne budes anonimna.Pozdrav :)
      p.s.mozes poslati sliku tvog rada pa cu je objaviti

      Избриши
  6. Kako i ja volim razmjeniti iskustva i komunicirati, ako zelis mozes pogledati moj profil i radove na pinterestu: "georgettepp pinterest". Veeeliki pozdrav od Žoržet!:)

    ОдговориИзбриши
  7. molim te za postupak pravljenja boje, nisam razumela postupak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://creativacale.blogspot.rs/2012/08/recept-za-pravljenje-chalk-paint-boje.html Ovde pogledajte moj recept koji je najjednostavniji i super se sjedinjuje gips sa farbom.Pozz

      Избриши
  8. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  9. molim vas videla sam da se ovom bojom moze bojiti namestaj, sofe, kauci, fotelje
    imate li iskustvo sa bojenjem namestaja i kakvo je

    nisam nasla na vesem blogu nista o tome

    ОдговориИзбриши
  10. LP pozdrav jako me Interesira kako se pravi chalk paint boja i rado bih vidio vaš uradak

    ОдговориИзбриши
  11. Dobar dan,mozda sam malo zakasnila sa pitanjem..Zelela bih da promenim komad namestaja od iverice koji je presvucen furnirom da li je to moguce sa ovom farbom???Da li treba prvo da premazem sa nekom drugom podlogom???

    ОдговориИзбриши
  12. Cao
    Samo me buni ova farba,da li je to za drvo,I da li se moze koristiti druga farba na vodenoj bazi

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>