недеља, 16. септембар 2012.

Kako skratiti i porubiti farmerice/Hem jeans.Fast.Easy.

http://doityourselfdivas.blogspot.com/2011/12/diy-hem-jeans-fast-easy.html

Kako jednostavno i brzo skratiti i porubiti farmerice.Tutorial:


Prostepati do ivice poruba




Isecite porub do stepa.Sacuvati ga.Zatim skratiti onoliko cm kojiko ste obelezili.



Nasiti iseceni originalni porub.



Okrenuti porub i ispeglati.Jednostavno i lepo porubljene farmerke.


Pozdravlja Vas,
                      Cale










                   

4 коментара:

  1. Ja tako isto radim, još odsječeni dio pređem cik-cak bodom da se manje para i to je to. Probala sam i jednu profi varijantu, super je ispalo tada, ali je na kraju sve skupa bilo predebelo da sam jedva završila posao pa mi je ova varijanta ipak draža a i brže se napravi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas zavisi od mašine.Ja sad imam industrijsku i ona šije sve živo.Ali ipak je bolje uraditi na ovaj način.Hvala što si se javila:)))

      Избриши
  2. Molim vas ne razumem sta da merim...imam hlace kojim treba skratiti nogavice i hlace prema kojim trebam odredit duzinu ...sta se tu meri koja strana...jos su jedne duboki a druge plitki struk... Objasnite molim vas :( Pocetnik u ovom poslu a bas me zanima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo,moj ti je savet da uymes stare muske farmerice koje obuces da vidis koliko su ti duze.Obelezis koliko treba da bude ukupna duzina,kada ih presavijes.Iseces deo koliko su duze,pored poruba ali bar 5 mm vise.Onada kao i savaki materijal kad sijes.Lice na lice,prostepas oba dela-donji gde su farmerice i gornju traku sto si isekla porub.Okrenes i ispeglas.Ako ti uspe,onda na tvojim novim.Hrabro.Ja sve ucim na starim komadima odece.I jos nesto,prijavi se da ne budes anonimna,jer anonimne postove ne otvaram jer su obicno spam.Pozdrav.Javi ako uspes.

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>