петак, 9. новембар 2012.

Farbanje tepiha/Painting rug

Zelite nov tepih jer Vam je stari dosadio?I tepih moze da se farba:)
Potrebno je(osim hrabrosti i dobre volje) da kupite:
Disperziju za farbanje zidova i boju za tekstil(Fabric Medium).
Odnos farbi je:na 1 1/2 litar disperzije ,dodaje se 1 1/2 flasica (od 118ml) Boje za tekstil.
BITNO:Dobro izmiksati farbu ,uraditi motive sa trakom(Pokusala sam da odgonetnem koja je traka u pitanju.Lici mi na traku za krecenje ili nesto izmedju izolir trake.Uostalom,svi imamo neke stare parcice itisona koje mozemo pre toga isprobati).
Za farbanje ovog tepiha sa slike ,otislo je 5 bocica od 118 ml boje za tekstil.Znaci da je potroseno 5 lit disperzije i 5 bocica boje za tekstil.Rolerom se farba ,DOOOBRO da se ne vidi ni truncica belog tj prvobitnog tepiha.Posle nekoliko sati,totalnog susenja,skida se traka.







O,kakva transformacija. Boze sto volim Net i razmenu informacija.Pozdrav za sve kreativne ljude sveta ,koji nesebicno dele svoja saznanja.
U hobi prodavnicama mogu se kupiti boje za tekstil.


http://www.almost40yearoldintern.com/search/label/painted%20rug%20diy


Pozdravlja Vas,
                      Cale
p.s.prijatan vikend:)

17 коментара:

  1. Hvala Jasna.Drago mi je da tako mislis.Ovo su sve moja interesovanja.Sta mogu kada sam po prirodi radoznala:)

    ОдговориИзбриши
  2. Poštovana, recite mi molim Vas ova disperzivna boja, jel to bijelu uzimam ili kako? Hvala Vam puno, oduševili ste me sa blogom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bela boja je osnovna i sebi pravite nijansu kakavu zelite.mozete i pitati u farbarai da Vam izmiksaju,stim sto toner bude boja za tekstil koju im odnesete ako je nemaju.Pozdrav i hvala za Vas komentar.Dobrodosli uvek.Ima tu dosta korisnih stvari i pitajte sve sto Vam nije jasno.Pozz

      Избриши
  3. Prekrasno! Kako vidim da ste jako kreativni da li Vas mogu zamoliti za pomoć - željela bih ovaj tepih http://www.ikea.com/hr/hr/catalog/products/50277393/ obojati uzorkom damask (još nisam smislila gdje ću pronaći šablonu za taj uzorak), ali je tepih od jute - kako mislite da bi se to moglo izvesti?
    Hvala unaprijed,
    Lijepi pozdrav,
    Alex

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aleks,moje mišljenje je da je jutani tepih još lakše bojiti nego neke deblje,vunene i ostale.Ustalom isprobajte na nekom starom i videćete kako je najbolje.Mene fascinira što sve može da se oboji čak i garniture za sedenje...Pozdrav

      Избриши
    2. Puno hvala,
      lijepi pozdrav

      Избриши
    3. Drago mi je da će Vam koristiti :)Volela bih da postanete moj sledbenik a ne anoniman :)

      Избриши
  4. molim vas disperzivne boje su za ?

    ja znam za one za krecenje

    da li posotoje posebne za tkaninu?

    vidim koristite ih i za bojenje namestaja, drveta idr da li je to ista disperzivna boja ili neke druge za speciajne namene
    \
    objasnite nama koji pocinjemo

    ja sma koristila akrilnu boju na bazi vode z abojenje ormana, sada mi je zao sto nisam ranije procitala vas blog, blo bi mi i lakse i lepse da sam radila kao vi

    kako bi bijili garnituru u dnevnoj sobi, navlake se ne skidaju

    kako da se ne otire boja obojiti nesto sto je cesto koristi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Disperzivna boja je boja za krečenje,gde su zidovi perivi posle krečenja ,plus se dodaje boja za tkaninu,što sam i napisala u postu.Kad isprobate podelite iskustvo sa nama.Pozdrav :)

      Избриши
  5. Divna ideja! Imam, ja mislim dva pitanjca. Da li se farbaju ocisceni, tj. oprani tepisi, ili je dovoljno usisati? Drugo je: kako se ponasaju tako ofarbani tepisi prilikom pranja i da li ih treba oprati odmah nakon farbanja? Imam jako malu decu i to mi je bitno da znam. Nadam se da ima ko da mi odgovori. Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve što se farba mora biti čisto kako bi ravnomerno primilo boju.Ne bih se ja usudila da farbam tepih gde borave dca.Savet je da prvo probate na nekim stazama koje koristite za terase,kupatila pa da vidite da li vam odgovara.Pozdrav za vas i vašu dečicu.Ona moraju na bezbednoj podlozi da se igraju.

      Избриши
  6. Hvala Vam puno na brzom odgovoru. Meni se nikako ne svidjaju staze i one patosnice na stepenicama i po hodnicima u kuci. Tako su nekako mracne, negativne i odbojne, cak i oprane uvek izgledaju isprljane. Mislila sam da probam da ih ocistim dobro, da ih obojim, pa tek onda da ih perem. Jedino me plasi da bi im se skinula boja. Svekrva i moj suprug su ih pre desetak godina kupili i jako puno je kostalo, ali su stvarno kvalitetne. Ne daju mi da kupim druge. Padalo mi je na pamet da osmislim nesto i da napravim sama, ali ne znam sta bih stavila ispod, a da se klizaju. U svakom slucaju, hvala Vam puno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imate kod kineza onu šupljikavu neklizajuću podlogu koju možete drvofiksom razređenim zalepiti na staze da se ne klizaju.Stoje gde i podloge za tanjire.Drago mi je ako sam pomogla.:)

      Избриши
  7. Divna ideja i idealno resenje za moj problem. Veliko hvala sto ste ovo podelili sa nama!!!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vam Maco što ste se javili.Kada rešite "problem" bilo bi lepo podeliti ga sa nama.Pozdrav

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>