среда, 17. април 2013.

Radilo se...

Evo malo slicica o tome sta sam radila.
Ovo je jedna stara komodica koju sam ja sa homemade Chalk bojom uradila.Zaboravila sam samo da je uslikam pre nego sam je premazala.To je jedna stara furnirana komodica.
Moj recept za Chalk boju je bio:
Pomesana disperzija za krecenje,bela i zuta  sa gipsom.
Srazmera:1 solja boje:1 kasika gipsa otopljenog u vrlo malo tople vode.Dobro promesati i farbati.Jako se brzo susi.U pocetku izgleda sasavo ali prelazi se vise puta i svaki put u suprotnom smeru.Ja sam posle smirglala sa elektricnom smirglom jer sam htela rusticni izgled.Zatim sam sa disperzijom braon za krecenje uradila sablon.Calk boju inace svi koliko sam citala premazuju voskom.Imate i recept za pravljenje voska na mom blogu.Ali ja sam premazala lakom za camce koji sam imala.I vrlo sam zadovoljna rezultatom.Nasla je mesto u novom predsoblju.Iza nje cu raditi jos staro ogledalo.Ali otom potom.







A onda su unuci na redu.Dusan i Laza su dobili ovaj dvorac od kartona i tapeta .Kesa je voda.A on im je sad kaze moja Cerka Zaga sve i dvorac i kuca i stala i zoo vrt.Masta moze svasta...Vazno je da su oni srecni a i mi se radujemo njihovoj sreci.Ne moraju se kupovati skupe igracke da bi dete zadovoljilo svoju mastu.Ovako se razvija i njihova kreativnost.








Veljko i Uros Vole Maceve.Kada su stigli iz Beograda na vikend sacekali su ih.Nisam samo slikala zavrsnicu jer sam ostavila da ih zajedno ukrasimo jer su oni stariji.Ispostavilo se da je Veljko zeleo da se ukrasi "babinim dijamantima" iz moje kutije ra rasturenim ogrlicama.Ali on polazi u skolu i zna tacno sta zeli a Ukiju kao trogodisnjaku je bilo saasvim dovoljno da ima mac i nije zeleo da ga ukrasi.
A inace crtsli smo i ljubavmo pismo za jednu devojcicu zboh koje nema miran san:"Bako ja sanjam strasne i ljubavne snove".Ali mladji rade sve sto i stariji pa je Uku strpljivo sacekao da ja Veljku zavrsim cvet ljubavi da on izrazi zelju da i on ima kome da nosi cvet ljubavi u vrtic ali ne moze da se odluci jer "volim i Dunju i Andjelu" ,
Kada nam doju unuci to je "veselo vece"...




Ovog misa sam nacrtala flomasterima za tekstil na majici jednoj devojcici koja je recitovala na takmicenju
recitaciju o misu.Obicna bela majica,nasla na netu crtez i nacrtala na papiru,precrtala indigom na majicu I evo je...
Moze da Vam posluzi kao inspiracija da sami uradite slike koje daca zele.



A ovo je moj vez na koji me potakla Rada.Posto volim ptice njih sam iscrtala..Vez je skoro gotov i zelim da mi bude aplikacija za jastuce.

Ovo sam zaboravila da Vam pikazem kada nas je iznendaio prolecni sneg.Dan i noc nije nikad bio lepsi.Zasadila sam ga napolju pre Sv.Nikole.

I ove viole...I cele zime cvetau i jos uvek su lepe.

Za kraj pozdrav uz ove prve prolecne maslacke.
Cale

19 коментара:

  1. stvarno si vrijedan, baka za poželjeti!
    a tvoj vez me je oduševio - bravo!

    ОдговориИзбриши
  2. Komodom sam ocarana,dvorac takodje super ali najveci utisak na mene su ostavili "ljubavni snovi" hahahaa!!!Dusa mala,niko ne moze da te razveseli kao deca.Iako ga ne znam ulepsao mi je dan 100% poljubac za njega :)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Mako za komentar.I meni ulepsaju i sve naredne dane kada nisu sa nama secajuci se njihovih"bisera":))

      Избриши
  3. Super ti je ispala komoda, svaka čast !!!
    I ostali radovi su lijepi!!

    ОдговориИзбриши
  4. Ostala sam bez reči, toliko rada i umeća, bravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Snezana,pocrvenecu od toliko vasih lepih reci i podrske.Nisam bas neki "majstor"ali volim da majstorisem.Mozda nije savrseno ali meni je drago jer je mojih ruku delo:))

      Избриши
  5. E skroz ste šašavi,unuci i bake kad se skupe...Milina...Ljubavni cvet mi je super stvar,a onaj mlađi što je neodlučan...obema da nosi cvet;))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam jos jedan biser:Zalim se ja malom Veljku na deda Zorana koji mi neda kucu za ljubimca i kazem kako cu morati onda da se odlucim za akvarijum sa ribicama.On se odusevio kada je video akvarijum u farbari(gde ce baba Cale biti nego u farbari)i on se odusevio.Molio me da ne kupujem ribice bez njega i rekao:"Boze ,ovaj deda je isti kao i moji roditelji.Mozda bih mogao da im predlozim i ja akvarijum,ribice ne prave buku pa i ja da imam ljubimce!"

      Избриши
  6. Bravo za kreativnu baku,to je baš divno,vjerujem da unuci obožavaju biti kod tebe.
    Komoda je krasna,baš mi se sviđa kako ti je uspjela:)
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Neli.Pozdrav i tebi.A sada radim jedan orman koji samo oni sa vizijom mogu da zamisle da od njega moze biti nesto.Ha,ha:))Ali JA verujem i radim na njemu.

      Избриши
  7. Ti si uvjek vredna i u to ne sumnjam, ali kakva energija mora da piješ neki eliksir za mladost:) Vez je prelep, mogu samo zamišljati kakav je gotov. Ma sve mi je odlično. Puno te pozdravljam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Med,moj Zoka i malo genetika...ha.ha:))I ja tebe Rado i jedva cekam tvoj komentar na vez.Nego ne znam dal da ga pokazem izvezenog ili tek kada ga uklopim u jastuce?:))

      Избриши
  8. Poklon i od mene Kad si tako vrijedna .
    Ugodno vece

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>