среда, 10. октобар 2012.

Štrikanje za početnike-How to knit-The Basic

Internet je čudo koje me fascinira.Sve što nisam znala,pronašla sam i naučila koristeći
riznicu znanja i veština,koje nesebične osobe pruzaju.Često na radionicama u Biblioteci,pitam decu ,čemu im sluzi kompjuter i internet.To su deca do 14 godina i najcešći odgovor je -Fejs i igrice.Kada im kazem da sam ja naučila mnoge veštine koje nisam znala,njima je u početku smešno a kada im pokazem, oduševe se.

Zato ovaj post posvećujem mojoj drugarici Suzi,koja ima dovoljno slobodnog vremena i zeli da nauči da strika.
Ovo sam pronasla za nju i sve ostale sa istom zeljom.Divno je što je video dat i za levoruke i desnoruke.
http://cyberseams.com ima na You tubu 67 videa.Preporučujem da odgledate.Osim osnove štrikanja,ima drugih kreativnih stvari.


How to Knit - The Basics
 




How to Knit Left Handed

Uzivajte i javite se ako Vam se dopada.
Puno toplih pozdrava,
                           Cale

2 коментара:

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>