Странице

недеља, 30. децембар 2012.

Moja Zaga na JA IMAM TALENAT

Najlepse sto mi se desilo na kraju ove godine je to sto je moja ZAGA dobila posao kao medicinska sestra i sutra pocinje da radi.Cekala je posao 10 godina a sada je i nastupila na Talentu i PROSLA dalje.
Kako peva prosudite sami a ako Vam se dopadene,lajkujte je na Fejsbuk stranici Talenta:)))




                                                   Pozdravlja Vas,srecna mama
                                                                                              Cale

8 коментара:

  1. Dakle,ja sam takođe ponosna na Zagu,ne znam zašto ali jesam!!Dont cry for Loui...Svaka čast Zagi,svaka čast tebi,Slavice,svaka čast dečici koja imaju talentovanu mamu i baku..Ne znam šta još da dodam,osim da sam već zvala svoju tetku koja redovno prati Talenat i pohvalila se da "znam" Zaginu mamu!!:)))Sutra širim apel za glasanje dalje,ili kako to već funkcioniše,videću jer nisam u toku.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Sve cestitke srecnoj mami!
    Slusala Zagorku dok peva i jezila se,njen Louie je bolji od originala!!!
    Svako dobro tebi,a njoj sto mirnije na poslu!
    Pozdrav-Ljubinka

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je tvoja cerka?Vauuu,blago tebi,jel ti ponekad peva na uvce:))))

    ОдговориИзбриши
  4. Ne peva.Kad molim da mi zapeva,uvek to tesko izvucem od nje:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitke za srećnu majku i kćerku. Želim vam svako dobro u Novoj godini.

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>