четвртак, 21. фебруар 2013.

Od starog novo.Trpezarijski orman 2.deo wood transfer

Ovaj stari trpezarijski orman od hrastovine bio je u ocajnom stanju.Jedva sam uspela da ga spasim od lomljenja za drva za potpalu.Bilo me je vise blam da objasnjavam da cu to preurediti.Necete valjda u novi prostor da ubacujete  te krseve?Itd...itd...


after

before


Sa sajta www.graficsfairy-diy.com skinula sam fotografiju koja mi se dopala.
U programu PAINT uradila sam prebacivanje na sliku u ogledalu"flip horizontal".
Pronasla sam divan besplatni sajt za pravljenje POSTERA.www.blockposters,com.A mozete i procitati stari post /Besplatne vintage fotografije i slova.Besplatni posteri.
Takodje sam pronasla vise nacina tranfera ali sam isprobala onaj najprakticniji a to je ACETON.



Sipa se Aceton i samo pritisne nekom krpom i slika se otisne.



Transfer acetonom je bio uspesan.Sada nastupaju markeri!

Markeri su odlicno zavrsili posao.Sledi premazivanje lazurnim premazom u boji tikovine.
Moje omiljene soljice na novom stolu.

Preslikala sam deo fotografije,jer mi je tako odgovaralo.

Gornji deo trpezarijskog ormana je zakacen na zid.Od donjeg iskoricena je hrastova ploca na kojoj sam uradila transfer fotografije.Zao mi sto nemam boljie fotografije ali to je sve slikano mob telefonom:)))
Ne treba da Vam pricam da su sada svio dusevljeni a oni koji nisu znali za restauraciju pitaju/Gde ste nabavili ovakav sto?
E,pa vredelo je truda.Zanima me Vase misljenje.
Pozdravlja Vas,
           Cale

15 коментара:

  1. Mnogo dobro izgleda,svaka cast,nekako je najsladje kad se nesto prepravi svojim rukama,pa posle bas uzivas u tome.Odlicno!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je super ispalo,sve pohvale.I ja bih svasta nesto tako radila ali nemam prostora.I od starog moze da se napravi nesto lepo "novo",korisno.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan transfer!Jel aceton bio industrijski(onaj koji se kupuje u trgovinama boja i lakova)ili obični za skidanje laka za nokte?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obicni Aceton za skidanje laka sa noktiju. Kupila sam dve vece flasice,medjutim ne treba,samo se malo potrosi.Odmah se razlije po papiru.Jedino treba voditi racuna da
      se ne sipa mnogo jer ako ga ima vise,moze razliti ivice slike.Malo vezbe:)))

      Избриши
  4. Evo došla sam i ja malo tebi u posjetu:) Ovo ti je uspjelo fenomenalno, obožavam staru hrastovinu i to se je svakako isplatilo spašavati. Pitala si me u vezi acetona, ja nisam koristila aceton za lak za nohte, pročitala sam i toga se držim, da taj nije pravi već onaj koji se kupi u velikim trgovinama sa gradbenim matreijalom i sl.
    Iako je tebi dobri ispalo i sa ovim, tako da tko će ga znati sada...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li je stvarno tolika razlika u brzini isparavanja?A ja i ne znam gde kupiti i kako traziti taj 2.aceton.Ali ako si brz i radis deo po deo,preslikava se odlicno.Drago mi je da smo se pronasle.Pozdrav:))

      Избриши
  5. Došla sam da vidim transfer uz pomoć acetona i super je. Večeras planiram da probam, pa sam htela da vidim tvoju tehniku, mada sam već gledala kako se radi na YouTube. Super je ispalo, nadam se da će i meni uspeti.
    Pozzz!

    ОдговориИзбриши
  6. This looks much easier than the chalk method. Did you use a laser or injet printer?
    I love how your shelf looks now.

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>