понедељак, 12. август 2013.

Skratiti i porubiti farmerice kao profesionalac

Treba skratiti i porubiti farmerice.Kako to uraditi bez para?


Kome je lakse da pogleda video moze lepo nauciti kako da skrati farmerice.Ide jesen,obnavlja se garderoba.Za cetvoroclanu porodicu ukoliko sami skratite farmerice ustedeli ste za jedne farmerice.Da se razumemo i ja bih volela da zivimo u sredjenoj drzavi i da ne moramo da svastarimo i "otimamo "hleb iz ruku ljudima koji se bave usluznom delatnoscu.Ali sa prihodima u Srbiji treba biti krajnje obazriv gde trositi novac koga je vrlo malo.Ja sam za to da onaj ko ima plati kako bi i ljudi  i zanatlije imale od cega da zive .
Ali JA , od kada sam drustveno i  politicki svesna ,kao i radno sposobna ,NIKAD U SRBIJI NISAM MOGLA ZA 30 GODINA RADNOG STAZA DA ZIVIM OD SVOJE PLATE (ZAVRSENA VISA SKOLA).
Tako se i razvila moja kreatrivnost iz puke potrebe.Dobro,nije bas samo iz potrebe jer sam u dusi kreativna.


Imate i stari post u slikama o porubljivanju farmerica OVDE,pa upotrebite onaj koji vam vise lezi.
Mozda ste propustili u nekom starom postu KNIGA ZA SIVENJE koju mozete besplatno skinuti sa neta.Pogledajte OVDE









Pozdravlja Vas,
                      Cale















4 коментара:

  1. ovako i ja radim, a i moja šnajderica, uopće se ne vidi da su nogavice skraćene.
    žalosno je to da osoba ne može živjeti od svoje plaće, mislim da je većini tako :(
    vidim da se ljudi masovno okreću zemlji i uzgajaju hranu za sebe, a kreativnost bi tebi došla u svakom slučaju,
    pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ali urodjeni optimizam ne moze nam niko oduzeti kao i uzivanje u malim stvarima i kreativnosti.Pozz:))

      Избриши
  2. Hello, You have a very interessing blog! Thanks for sharing so many thinks! I'm your new follower :)
    Would love to have you visit my blog sometime. Have a fabulous week!
    Hugs and love from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>