Странице

среда, 26. август 2015.

HOW TO SEW LOUIS VUITTON INSPIRED SKIRT USING 2 IKEA BLINDS

Pozdrav dragi moji sledbenici.Dugo me neme jer sam imala zdrastvenih problema.Sada se oporavljam,pripremam da idem na odmor i nadam se posle toga da će ,zdravlja Bože,sve biti ok.
Skoro sam prošla pored jednog butika i videla ovakvu suknju i setila se da odavno imam jedan video u kome se na divan i lak naačin može naučiti kako se može sašiti ova prelepa siknja.









                                                                        Pozdravlja Vas,

                                                                               
                                                                             
   

4 коментара:

  1. Luda ideja! Super je suknja, ovaj model svima lepo stoji. Oporavljaj se i dobro odmori draga! :*

    ОдговориИзбриши
  2. Suknja je vrlo lepa! Žao mi je zbog bolesti. Od srca se nadam da si sada dobro!

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>