среда, 26. август 2015.

HOW TO SEW LOUIS VUITTON INSPIRED SKIRT USING 2 IKEA BLINDS

Pozdrav dragi moji sledbenici.Dugo me neme jer sam imala zdrastvenih problema.Sada se oporavljam,pripremam da idem na odmor i nadam se posle toga da će ,zdravlja Bože,sve biti ok.
Skoro sam prošla pored jednog butika i videla ovakvu suknju i setila se da odavno imam jedan video u kome se na divan i lak naačin može naučiti kako se može sašiti ova prelepa siknja.









                                                                        Pozdravlja Vas,

                                                                               
                                                                             
   

5 коментара:

  1. Luda ideja! Super je suknja, ovaj model svima lepo stoji. Oporavljaj se i dobro odmori draga! :*

    ОдговориИзбриши
  2. Iako još od 15 godine imam šivaću mašinu, malo sam je koristila. Nekako mi je šivenje uvek bilo teško.
    Pa, nije sve za svakoga!

    ОдговориИзбриши
  3. Suknja je vrlo lepa! Žao mi je zbog bolesti. Od srca se nadam da si sada dobro!

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>