недеља, 17. јануар 2016.

Ušivanje paspul trake

                          Za mene kao početnika u šivenju ,a pritom i malo zaboravne,nije loše imati ovaj tutorial za podsetnik.Možda i Vama zatreba...



                                                                       
                                                                        izvor


                                                                         Pozdravlja Vas,


                                                                               

3 коментара:

  1. Kako mi čitaš misli.. narednih dana treba da aktiviram mašinicu da nešto uradim i traka je u planu takođe.. :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sam najviše zbog sebe uradila.Šijem sa paspul trakom i posle izvesnog vemena mi stane mozak i ne znam kako.E ,rekoh nećeš Cale i kad stavim na blog ( ukoliko mi ne nestanu slike) imaću podsetnik.Eto,pa i tebi ,pa je već od koristi.:)

      Избриши
  2. Oprosti sto ti ne persiram, vidim da smo pribliznih godina i mozda je bez veze da ti ovde postavljam pitanje u vezi diprosalik kreme ili masti o kojoj si pisala pre 2 godine.Uvek trazim nesto za pete pa sam tako i naletela na ovaj blog koji je fantastican i resih da se javim i pitam da li je to mozda mast posto mi u apoteci tvrde da ne postoji krem vec samo mast.Volela bih da probam i vidim da li ce mi pomoci za moje pete sa kojima muku mucim oduvek.Pozdrav od jedne Vanje!

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>