субота, 21. јул 2012.

Neke moje torte od fondana

Ovo su samo neke od torti koje sam pravila mojim najmilijima.Pronaci cu fotke ostalih.
Fondan sam pravila po receptu Minjine kuhinje ali uz neke moje dorade.
Bice i o tome reci u nekom narednom postu.Koga zanimaju recepti za ove torte moze se javiti,objavicu ih!


Ovo je torta za moga bratanca.Beli fondan preko torte.Zatim rastanjen fondan na pola mm i na njega nalepljena nalepnica za tortu.Secene su po meri aplikacija i zalepljene cetkicom i vodom na fondan.Prosto a efektno.






Osamnaesti rodjendan moje kumice.Aplokacije Puka su njene ominjene.


Torta koju sam pravila za Zoranovo i moje vencanje.


Spajdermen za moga unuka Dusana.
Pravljenje fondana je vrlo lako.Radila sam po receptu sa bloga Minjina kuhinjice.Medjutim ,ne isto kao ona jer imam neke svoje prakticne izmene.
Koga zanima.objavicu 2 recepta -KAKO NA LAK NACIN OBOJITI FONDAN?

Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>