недеља, 23. септембар 2012.

Blogerska nagrada

Konacno sam preuzela NAGRADU koju sam dobila od drage blogerke SANDRE PECIĆ.Nisam znala kako funkcionisu nagrade,pa sam tek sada preuzela nagradu.Naravno,mnogo je prijatno i ohrabrujuće kada shvatiš da to što pišeš prija ljudima da pročitaju.Daje podsticaj .Hvala draga Sandra.
Inače,verovatno ste primetili da sam nešto smanjila broj objavljenih postova.Kada sam počela da blogujem 18.062012.nisam mogla da sačekam kada ću objaviti NOVI POST,pa sam objavljivala više od jednog posta dnevno.Nisam se zasitila,niti mi je preostalo ideja,već je OTPOČELO DUGO OČEKIVANO PREUREĐENJE NAŠEG SUTURENA i okupirana sam poslovima i majstorima.Medjutim,verujem da ćete  imati mnogo čega lepog da pogledate .
Ovaj divan buketić je Sandrina nagrada meni
Ovo je moja nagrada koju ja dodeljujem Sandri,jer posle mesec dana blogovanja,on je bila prva koja je na mom blogu ostavila komentar.




                                                            Hvala!

Prijatan dan,
                  zeli Vam,
                               Cale




6 коментара:

  1. Hvala Slavice.
    Obe smo,izgleda,jednako neupućene i nespretne kad su nagrade u pitanju.Ali,nema veze,važno je da se mi družimo i stalno podsećamo koliko je kreativnost lepa.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Drga Sandra,ja sam procitala tvoje upustvo o nagradama ali ja kao blogger pocetnik imama vise uzora medju starim blogerima ,koji imaju jako mnogo sledbenika.Tako da sam resila da urucim SPECIJALNU blogersku nagradu samo za tebe,kao coveka koji mi je izmamio veliki osmeh ,svojom prvom podrskom u komentarima.Svaki pocetak je tezak ali kad se voli,imas zelju i da napredujes.Hvala!Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Tek danas postavih tvoju SPECIJALNU nagradu na svoj blog.Baš je lepa "osunčana" sličica;) Hvala još jednom

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala,Sandra!Zelela sam da se NEKO JAVI,kako bih mogla da posaljem poruku SVIMA!Nesto mi se desilo sa lap topom i ne mogu da udjem u meni /napravi post.Mogu samo da udjem na mejl,da udjem na blog ali za sve ostale stvari me samo IZBACUJE!!!Ocistila sam ga od virusa.2 komada ali I DALJE NE MOGU DA KORISTIM.Ne bih da fotografije prenosim u drugi komp,ako ima jos neki virus.Ide kod majstora!Inace ,MAJSTORI SU U MOJOJ KUCI.Gradi se i renovira i to cu postaviti,kad proradi lap top.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>