уторак, 11. децембар 2012.

Kakva je ovo zemlja u kojoj nema mesta za vlastitu decu?!


http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/276506/Svetski-genije-u-Srbiji-bez-posla

Svetski genije u Srbiji bez posla.O zar je i to moguće?

I moj sin je  zbog ekonomske egzistencije otisao u Francusku.On je samo običan mladi čovek koji je bezuspešno pokušavao da nadje posao.
A genije,iz Srbije je bez posla!

Kakva je ovo zemlja u kojoj nema mesta za vlastitu decu?

Zao mi ponekad bude ovih političara.Šta sve,jadni, moraju da pretrpe da bi imali malo privilegija,"malo"više para,mogućnost da zaposle svoju decu.
Razmišljam da kad odu naša deca,a ostanu samo njihova deca,ko će onda voditi ovu zemlju kad OVI ostare?PA, NJIHOVA DECA!

E,TEK ONDA ĆE BITI NADE ZA SRBIJU.ONI ĆE MORATI ZBOG VLASTITE DECE DA PAZE ŠTA RADE,JER SU NJIHOVA DECA OSTALA.A NAŠA OTIŠLA.

I moja starija ćerka koja je medicinska sestra ,sledeće godine proslavlja jubilej"10 godina bez posla".Za to vreme ,odnegovala decu i PEVA.Ima boga i dao joj glas.Uskoro ce svi čuti za nju.
A ja se svakoga dana kad prodjem pored naše crkve pomolim.Onako,kako sam negde pročitala da je jedna baka rekla:"BOZE,POMOZI TUDJOJ DECI,PA I MOJOJ".
Nešto mi pade napamet,mozda bih mogla da promenim molitvu u:"BOZE,POMOZI DECI POLITIČARA,PA I NAŠOJ DECI."

Pozdravlja Vas,
                       Cale

Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>