четвртак, 24. јануар 2013.

Heklani cvetovi

Ja mnogo volim cveće.Ovi heklani cvetići me oduševljavaju.Nije mi se svideo način na koji su naše starije žene,koristile te cvetove.Ali ,kreativnosti ,uz dobar ukus ,nema kraja.Žao mi je što sam izgubila jednu fotografiju na kojoj je bila posteljina za bračni krevet. Kombinacija- ljubičasto i narandžasto. Po ivicama rasuti heklani cvetovi.Nešto, prelepo.
Ali,neka Vam mašta radi,kao kad čitate dobru knjigu...:)))

nepoznati autor
nepoznati autor
nepoznati autor

by stockexchange on Etsy

A,sad malo tutoriala,za početnike...






Pa,onda VIDEO tutorial:

how to crochet a flower by Alma Stoller




http://www.skiptomylou.org/2011/02/15/10-beautiful-ways-to-crochet-a-flower/
Ovde mozete videti 10 nacina kako heklati razlicite cvetove.Ovo je primer duplih latica i lišća:


Crochet Flowers and Leaves





Pocetak lista






by blogged about here
A slatko je i kao nadstolnjak...
                                       Pozdravlja Vas,
                                                              Cale


13 коментара:

  1. Pa ovo je da mi pamet stane.Ove boje tako lepo složene i vesele.Jstuk na drugoj slici mi je prelep i elegantan.Dođe mi sutra odmah da probam nešto od ovoga uz ovaj tutorijal,samo da kupim igle.Hvala!!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ovih dana razmislala,pa cak probala i da heklam ove cvetice,mnogo su zanimljivi i od njih moze svasta da ispadne:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ti se dopalo Sandra.Ja sam kao i ti.Mnoge me stvari interesuju a nedostaje mi vreme:)))Hvala.

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista prelepo i tutorijali su odlicni! Ceka te nagradica koju mozes preuzeti na mom blogu. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  5. Konac je već kupljen (24 boje) i uskoro počinjem heklati cvjetiće. Već sam skoro zaboravila kako se rade ali me ova tut podsjetio, hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav i tebi.Dobrodošla.Drago mi je da te je podsetio i podstaknuo na kreativnost.:))

      Избриши
  6. Анониман31. мај 2013. 16:03

    E, ovu stranicu moram da sacuvam :) cini mi se da ima mnogo korisnih stvari za vidjeti i procitati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobrodosla.Prijavi se da ne budes anonimna jer takve komentare ne objavljujem jer su obicno spam.:))Drago mi je da ti se dopada.Imam jako korisnih stvari.Preporuci prijateljima.:))

      Избриши
  7. Одговори
    1. Ja sam sve stvari koje nisam znala naučila preko tutorijala i You tuba.Možeš i ti ako želiš :)

      Избриши
  8. gde ovakvi radovi mogu da se kupe? Npr prekrivac za krevet

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>