среда, 10. април 2013.

Uradi sama torbu od dzinsa/Recycle jeans/bags






Pre nekoliko godina sašila sam mojoj Sonji torbu od starih farmerica,iznutra postavljenu sa kariranim crveno belim materijalom.Preslatka je.Kod nje je u Novom Sadu.Zamoliću je da je fotografiše.A sada skupljam ideje da sašijem sebi 2 torbe,jednu za crni a drugu za plavi dzins.
Ovo su neke od ideja.Pravo na buvljak po izvezeni dzins!A stare farmerice imamo svi.

IZAZOV






Do 15.maja ko god pošelje sliku torbe na moj mejl,ja ću objaviti post a na poklon dobija jedan handmade cvet.Moze i boju da izabere.

Pa šta čekate...Da vidimo ko će pre:))








VEEELIKI pozdrav,
                              CALE

16 коментара:

  1. Divne su mi ove torbe od trapera,stvarno se divim umješnosti da se ovako izrade:)

    ОдговориИзбриши
  2. Sad si me sjetila da imam i ja jednu torbu od jeansa koju sam davno kupila i nosila pa kako to obično biva, dosadila mi je i zaboravila je...možda bi je mogla malo preurediti i eto, kao nova:) Samo da je iskopam ngdje :) Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  3. ako stignem, drage volje!
    cale, danas sam napravila fondan po tvom receptu, milsim da je dobro ispao, napravila sam cvjetiće kao ukras, ostavila ih u frižideru da se do sutra malo stvrdnu. a sutra ujutro radim tortu, pa ću razvaljati ostatak i prekriti je, valjda će biti sve ok.
    i još nešto, ja već neko vrijeme ne vidim tvoj blog baš najbolje, u tekst ti se miješaju reklame, i translate i linkwithin i sl.
    pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da si uspela.Da bi ti se sijali cvetici i torta premazi cetkicom sa vodom ili ako imas prskalicu sa toplom vodom.Pravi poslasticari vodenom parom je "Zasijaju".A to sto moj blog ne vidis lepo je samo zato sto sam samouka.Probala sam da skinem stari dizajn sa pahuljama jer se zima Valjda zavrsila i preklopili mi se dizajni.Jedva sam nekako uspela da to malo promenim.Ali sada nikako u blogeru ne uspevam da podesim sirinu teksta da ne dodje do mesanja.Ubih se od pokusaja kad god imam vremena.:))

      Избриши
    2. zato ja, kad nešto naštimam, više nikad ne diram ;))

      Избриши
    3. Tako radoznali prolaze.Nekad uspe a nekad zabrljam:))

      Избриши
  4. Svidja mi se,ali nikako da napravim jos nisam naucila da sijem :( a taaaaako bih volela.Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas onu izreku:KO hoce nadje nacin,ko ne zeli nadje izgovor.Nije vezana za tebe nego je ona moj pokretac u zivotu.I ja nisam znala ali stalno pricam i deci u biblioteci da sve sto znam naucila sam na netu.I to je velika istina.Ovaj blog je samo pismeni deo svega sto sam zbog svojih interesovanja istrazivala.Otvori videa pa ces videti.A ukucaj uvek step by step u googlu na slikama sta zelis i otvori ti se sve.Pa biras najboljeg ucitelja.Ja tako radim.POZ:))

      Избриши
    2. Ma znam ja to sve nego je problem masina,nesto nije bas sjajna :( Svratite do mene ceka vas nagradaaaa!!!

      Избриши
    3. Hvala PUNO.Nisam jos stigla da preuzmem nagradu ni od Rade.Izgleda da cu zajedno:)))

      Избриши
  5. fondan mi je dobro ispao, torta se već par dana samo gleda, još je nisu zarezali :)))
    imaš nagradu kod mene
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/04/nova-blogonagrada-new-blag-award.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bas mi je drago.Jedino smo o fondanu mogli da diskutujemo na postu o fondanu:))Mozes tamo da mi prokomentarises svoj uspeh.Hvala Za nagradu.Sta me poterale nagrade...Zajedno cu da ih stavim.:))

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>