среда, 13. мај 2015.

Može li se farbati tkanina sa garniture za sedenje?


Želite da promenite garnituru a nemate novaca? Da li ste razmišljali da je ofarbate ? Da,mislimo na isto-  jastuke za sedenje sašivene od materijala za presvlačenje nameštaja .

Kako je to uradjeno možete pogledati OVDE :





Boju možete kupiti OVDE :
Ja sam oduševljena i planiram da ofarbam platno na stolicama.
Šta kažete na ideju ?

                                                 Pozdravlja Vas,

                                                     

8 коментара:

  1. Draga moja, nisam znala da se i to može, ma super....

    ОдговориИзбриши
  2. Baš da vidimo kako i da li ćeš biti zadovoljna, pa da i mi probamo.. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Probaj da vidimo kako je ispalo. Kod mene trenutno nema šta da se farba, ali kad bude bilo, isprobavam obavezno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blogerka a da ne pokaže šta je uradila ? Gde to ima? Naravno,šalim se.Isprobaću i pokazati.

      Избриши
    2. Slavice, jeste li probali da prefarbate platno? Bas me interesuje kakvo vam je iskustvo sa ovim bojama.
      Pozdrav, Marija

      Избриши
    3. Nisam probala jer moram kupiti farbu.A čim budem isprobala napisaću o tome :)

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>