Странице

понедељак, 26. октобар 2015.

Handmade papuče


Pozdrav dragi moji .Evo još jednog tutorijala koji će Vam svakako koristiti ako ste zainteresovani da sami izradite tople "popke" tj,sobne patike.Šnit pogledajte

                                                                OVDE :





                                                                              Pozdravlja Vas,













                                                                 
                                                                       


8 коментара:

  1. Auuuu, što su dobre draga! Svaka čast! Ja nosim japanke cele godine jer nam je grejanje super, ali ove mi se mnogo sviđaju! :)
    xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni baš i nije sada kada smo se preselili u suturen,pa nije loše da čovek ima jedne takve ali i za poklon nisu loše da se sašiju :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Dopale su mi se baš zbog toga jer kod nas i nema da se kupe takve popke a gde ima, predpostavljam da su baš bezobrazno skupe.

      Избриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>