понедељак, 14. децембар 2015.

Trikovi kod farbanja i bojenja / Painting trips and tricks





Pronašla sam neverovatan izbor korisnih trikova kod  farbanja i krečenja.Neke sam znala ali ovo je divno što je sve na jednom mestu.

Evo nekih od njih ,ostale pogledajte,ima ih 47.



Stare trake za krečenje  stave se 10 sec u mikrotalasnu i nema cepanja.




Uvek sam se nervirala kad prođem valjkom pored ivice i zakačim drugi zid i boju.Kako se toga nisam setila?!



A egzibicije moje i Zokine da ofarbamo donje delove,pa zakačim novinu četkom,pa se zalepi za novinu,pa sutra tek farbam ostatak kad se osuši da mogu da okrenem na drugu stranu a samo jedan ekserčić para vredi :)

izvor
A kod farbanja starih drvenih prozora kada se isprska staklo, koliko god mi pazili,belo sirće u mikrotalasnu da se zagreje i sa flanelskom krpom skida se farba momentalno bez tragova.Da ste znali ovo ?


Trgovci se hvale sa mirišljavim farabama a jedna kašika ekstrakta vanile zamirisaće kuću :)


Koliko loma bih izbegla da sam se ovoga setila !



 Ovo sam saznala putem pokušaja i pogrešaka :(

itd...

Ovu lepotu sam morala da Vam pokažem:)


To će biti moj projekat na proleće :)

Sviđa Vam se ?

Pozdravlja Vas,


2 коментара:

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>