петак, 15. јун 2012.

Jutarnja kafa i Molitva


Kafa!mmmmmmm
Malo sitno zadovoljstvo u dvoje sa kojim pocinjem dan.
Turska,sa malo secera.Obavezno 2 keksa.Velika čaša vode.
Tiha muzika.Prijatna tišina do potpunog razbuđivanja.




JUTARNJA MOLITVA FILARETA MITROPOLITA MOSKOVSKOG

Gospode, daj mi da mirno primim sve sto mi danasnji dan donese, i da se potpuno predam Tvojoj svetoj volji. Upucuj me i pomazi svakog casa u toku ovog dana. Upravljaj mojim mislima i osecanjima u svim delima i recima.Ne dopusti da u nepredvidjenim slucajevima zaboravim da sve dolazi od tebe.

Nauci me da se pravicno odnosim prema svojim roditeljima i svojim bliznjima, da nikog ne razgnevim i ne ozalostim. Gospode daj mi snage da podnesem zamor danasnjeg dana, i sve sto se u toku dana dogodi.Upravljaj mojom voljom i nauci me da se molim, da verujem, da se nadam , da trpim, prastam i volim.

Gospode, daj da budem orudje Tvoga mira: da tamo gde je mrznja sejem ljubav, gde je vredjanje-prastanje, gde je razdor-slogu,gde je ocajanje-nadu,gde je tama-svetlost, gde je zalost-radost..

O, Bozanski ucitelju, nemoj nikada da mene tese, nego da ja druge tesim;nemoj da mene razumeju, nego da ja druge razumem;ne da mene ljube, nego da ja druge ljubim. Jer kada prastamo, onda se nama prasta, kada dajemo, onda dobijamo, a kada umremo onda se radjamo za zivot vecni.

Duse Sveti, budi mi na pomoci da danasnji dan posvetim Gospodu i Spasitelju.

Gospode Isuse Hriste Sine Bozji, bolje je ne ziveti, nego ziveti bez Tebe i protiv tebe. Zahvaljujem Ti Boze, za dar ovoga dana i za sve dobro koje ces mi pomoci da danas ucinim.

Izbavi me, milostivi Boze, od zelje za ugodnoscu i udostoj me da u svakom trenutku budem spreman da se radi Tebe i bliznjega odreknem sebe jer si mi za tu sluzbu i dao zivot. Pomozi mi da odbacim od sebe sve sto nije Tvoje, a sto je Tvoje da primim u dubokoj veri, nadi i ljubavi.

Daj mi hrabrosti da Ti postojano sluzim: da stavim pravdu iznad koristi, da stavim ostvarenje plemenitih dela iznad trenutnih zadovoljstava, da stavim druge iznad sebe i ispunim tvoju zapovest o ljubavi.

Ucini da svetlost Tvoje lepote , dobrote i ljubavi zasija u mojoj dusi. Amin.

Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>