петак, 15. јун 2012.

Srce za studenta Arhitekture



Ovo je jedan od mojih kreativnih radova.Htela sam da poklonim jednu prakticnu i dekorativnu stvar a ujedno i simbolicnu.Naša rodjaka,Sanja je htela da upiše Arhitektonski fakultet i ja sam joj uz pomoć moje drugarice ,slikarke Sladje ,poklonila ovo srce za njen 18.ti rodjendan.
To je jedna praktična stvar,koja bi joj omogućila da uredno slaže radove koje radi na pak papiru i hameru.

Tutorial:

 Prvo se na novinskom papiru nacrta srce koje veličine želimo da bude.To je šnit,prema kome obeležimo srce, na medijapan ploči od jednog centimetra .
Ubodnom testerom isečemo ivice.
Malo ošmirglamo,kako ne bi bile hrapave.
Valjkom i farbom koja je za krečenje zidova ofarbamo srce.



Zatim je moja drugarica nacrtala bulke ,koje su se odlicno slagale uz kivi zelenu podlogu.
Bojila je slikarskim bojama,ali može i temperama. Konture smo izvukle bojama za staklo, .tako da su bulke dobile malo reljefnu strukturu.Zbog svetla,srce izgleda da je žuto.
Ovi crveni držači koji liče na drške od kišobrana ,napravljeni su od lima.Kanap je obojen u crvenu farbu,Zatim sam ga lepila i obmotavala oko drške.
Suprug je pripomogao oko šrafljenja za podlogu.


Srce joj krasi devojačku sobu.U medjuvremenu,ona je i upisala i završila Arhitekturu.
Sada je moja najmladja ćerka Sonja,student Arhitektonskog fakulteta u Novom Sadu.
Sebe je pronašla na tom fakultetu i nadam se da će ga kao i rodjaka Sanja,uspesno završiti.

Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>