понедељак, 18. јун 2012.

Naš kamion sa košnicama i pčelama




              Na bagremovoj paši u okolini Požarevca


             Moj Zoka( u pauzi )bi nešto čalabrcnuo.
 Kamion preseljen na drugu bagremovu pašu,na planini Rudnik. Selo Donja Šatornja. Priroda je predivna.

Ovog vikanda ,kamion je preseljen na novu pašu.Na Frušku goru.Tamo cveta lipa.Nadamo se da će i mediti. Lipa traži mnogo,ni previše toplo ,ni previše hladno. A ako ima komaraca,pčelari kažu-biće meda. Nadamo se.

Sledeća paša biće u Vojvodini ,kod Zrenjanina.Tamo će naše pčelice skupljati polen suncokreta i livadskih biljaka.
      Blagodeti meda.MED KAO HRANA I LEK
http://spos.info/forum/index.php?topic=1812.60
Na sajtu pčelara,SPOS ,na forumu imate iskustva pčelara o lekovitosti meda.


Ja samo mogu tome dodati. Provereno i isprobano-

KAKO  ZAUVEK  IZLEČITI RANICU NA GRLIĆU MATERICE SA MEDOM.

Staviti med u frižider da se stegne.Naravno,čist med od proverenog pčelara.
Prstom naneti med na grlić.Pošto je med stegnut,može da se nanese a da se ne istopi.
Uveče,pre spavanja.Ujutru se vrši ispiranje sa vodom u kojoj je kanuto dve ,tri kapi propolisa.
Tretman traje dve nedelje.
Ranice više ne postoje.
Recept sam pronašla u jednoj staroj Ruskoj knjizi o lečenju medom. Jedino ,što sam promenila je da ne stavljamo,kristalisan med(nije prijatno)nego iz frižidera. I dodala sam ispiranje sa dodatkom propolisa.
Učinak je 100%.


Kažu,med je skup.Oko 5 evra je jedan kilogram.To je 3 paklice cigara.Četvoročlanoj porodici( ako svakodnevno konzumira samo po jednu kašičicu meda),mesečno je potrebno 2 tegle meda.
Med se uzima kao hrana ,da se ne bi uzimao kao lek.

Ako ste sve ovo procitali ,onda vas interesuje Vaše zdravlje.
Ovo vredi pogledati:

http://www.ezdravlje.info/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=26&Itemid=328

http://www.alternativa-za-vas.com/index.php/tutorials/vodic/alternativna-medicina


                  Prijatan dan,
                                   želi Vam
                                                 Slavica

4 коментара:

  1. Одговори
    1. Treba da imate svog pcelara kao prijatelja,da bi znali sta kupujete.Od ostalih samo trazite da vam pokazu Analize meda koji kupujete za tekucu godinu.Mi smo 18 godina isporucivali med hotelu Hajat u malim staklenkama,dok nisu poceli da traze HACCP- standard upravljanja kvalitetom hrane.To su i uslovi koje treba da ispunjavate kao proizvodnja i prodaja.Za to je potrebno bar 100 OOO evra.Mi kao malo "Poljoprivredno gazdinstvo Najcevic"mozemo prodavati med na malo ali ne mozemo isporucivati tamo gde je izricito trazen HACCAP.U porodici Najcevic se 30 godina proizvodi med i imamo stalne kupce i NOVE prijatelje starih kupaca.Drago bi mi bilo da sam Vam pomogla u odgovoru.Poz:))

      Избриши
  2. Pozdravljena Slavica :))

    I ja sam mnogo vesela što si pronašla moj blog, jer vidim, da nas dvoje imamo zajedničkih stvari. Šivenje, priroda i sve što dolazi iz nje, kreativnost svuda :)... Drago mi je, da smo se našli :)

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>