петак, 22. јун 2012.

Restauriranje stare vojne kutije od drveta

Da li i Vi imate na tavanu neku staru drvenu kutiju?Volite li da se bavite restauracijom?









Pogledajte kako sam ih  preuredila.
Prvo sam ih oprala vodom.Zatim sam oribala četkom i rastvorom sone kiseline.Bile su toliko prljave da je samo kiselina mogla da im vrati boju drveta.Posle toga sam ih išmirglala sa sitnom šmirglom.
Zatim sam lim namazala sredstvom za skidanje rđe.Obrisala rđu starom krpom.Oprala vodom i osušila na suncu.
Kupila sam boju za zaštitu drveta u orahovoj boji sa dodatkom voska.To je bilo potrebno jer sam planirala kutije za dvoriste a ponekad može da ih poprska kiša.Ivice od lima obojila sam braon farbom za metal.
Na kraju,sedište je urađeno od iverice sa sunđerom,presvučeno braon materijalom.
Kutija ,osim što lepo izgleda,ima funkciju odlaganja jastuka za sedenje i služi  za uživanje i ispijanje kafice.
Evo kako izgleda na kraju:




Divne su,zar ne?

Cale








Нема коментара:

Постави коментар

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>