понедељак, 18. јун 2012.

Galete


                                                      photo:vojvodjanskakuhinja.blogspot.com


Postoji mnogo recepata za Galete.  Bitno je da li volite mekane,kao bakin kolač ili tvrdje.
Ovo je najbolji recept za mekane galete. Recept sam dobila od moje kume Lele i nazvala ih

                                      
                      Leline galete

Sastojci:
3 jaja,1čaša od 200gr šećera,1 čaša ulja,1 čaša mleka,3 ipo čaše brašna,3 vanilin šećera i 1 prašak za pecivo .
Testo je žitko.Supenom kašikom se stavlja u aparat,koji je uključen na  5.
Brzo se sprema.
Može se dodati cimet,lomljena čokolada,orašče...Eksperimentišite sa ukusima.
                                        

                   Slane galete
              
        
Umesto 200 grama šećera,staviti 200 grama seckanog,slanog,pečenog kikirikija. I ovde možete eksperimentisati i isprobati razne ukuse.


p.s.
Pravite ih uveče,u dvorištu ili na terasi,uz prijatno društvo,smeh i šalu,hladno piće.
Ja obično pravim duplu meru,jer polovina se pojede dok je još topla.
         


           Prijatno!
                            Slavica                                                                                      

















4 коментара:

  1. Upravo sam ih isprobala-fenomenalne su!!!Zaista preukusne i mekane kao duša...hvala,pozdrav iz KG-a.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav Sanja.Drago mi je da si isprobala i da ti budu medju omiljenim reseptima.Pozdrav tebi.Moja koleginica i kuma je tvoja KG-ka.Od nje sam i dobila recept.

      Избриши
  2. e hvala za ovaj recept, nisam zadovoljna onim koji imam

    ОдговориИзбриши

Javite se. Volim da komuniciram sa ljudima i saznam njihova mišljenja.
Radujem se Vašim komentarima. Čujemo se:)))

09 10 body>